Інтернет-тарифи
Тарифи вступають в дію 15.12.2022
Оберіть місто:
м. Чигирин
Оберіть:
—
1. Як підключитись до AlDen?
– Визначити технічну можливість підключення. Це Ви можете зробити самостійно за телефонами call-центру:063 041 69 69, 068 041 69 69 допомогою онлайн форми подачі заявки на нашому сайті або за телефонами – Вибрати тарифний план. – Ознайомитися з правилами користування мережею та умовами публічного договору. – Правила та умови обслуговування необхідно прийняти, зателефонувати до call-центру:063 041 69 69, 068 041 69 69 або самостійно на сайті. – Вирішити чи потрібен вам wi-fi роутер. Якщо потрібен ви можете придбати його у нас або купити самостійно(бажано проконсультуватись з нашим оператором щодо моделі роутера яку ви хочете придбати). – Для підключення Вам знадобиться персональний комп’ютер або ноутбук з мережевою картою FAST ETHERNET або GIGABIT ETHERNET (є у всіх сучасних комп’ютерах). Якщо буде встановлюватись роутер можна використовувати телефон, планшет, телевізор який підтримує WI-FI.
2. Чи можливо підключитися в терміновому порядку?
Так, можливо. Вартість становитиме на 500 грн дорожче станадртного підключення. У такому випадку позачергово підключення буде виконано у зручний для Вас час протягом 3-ох робочих днів.
3. Що входить до підключення?
– Виїзд монтажної бригади для проведення підключення. Час попередньо узгоджується з абонентом у телефонному режимі.
– В багатоквартирному будинку монтаж кабелю від технічного майданчика оператора до квартири абонента слабкострумовими стояками під’їзду (як правило, з горища або підвального приміщення Вашого житлового будинку).
– Введення кабелю до квартири абонента. Для введення кабелю використовується існуючий отвір, або буриться окремий отвір у стіні чи в коробці вхідних дверей діаметром 12 мм. За бажанням абонента проробляються отвори всередині квартири абонента. Місце буріння отвору вказується абонентом.
– В приватний будинок монтаж кабелю від опори с розподільним боксом до будинку абонента завішується на фасад будівлі повітряним шляхом, проводиться свердління отвору біля місця кріплення кабелю на фасаді споруди(будинку) та заводиться оптичний кабель с запасом.
– Усі ризики пов’язані з перебуванням під штукатуркою прихованої електричної, телефонної проводки, коаксіальних телевізійних кабелів, інших елементів інженерної інфраструктури покладаються на абонента. У разі порушення цілісності таких мереж роботи з відновлення та компенсації збитку не проводяться.
– Зварювання оптичного кабелю на стороні оператора та абонента.
– До 7 метрів кабелю вита пара та обжим кабелю конекторами RJ-45.
– До 200 метрів оптичного кабелю FTTH. Ціна може збільшиться якщо відстань перевищує 200 м від найближчої точки включення.
– Встановлення ОНУ-термінала.
– Одноразове налаштування персонального комп’ютера абонента (операційні системи сімейства WINDOWS) або роутера з подальшим налаштуванням всіх пристроїв абонента що підтримують WI-FI (смартфон, планшет, ноутбук ). Для виконання налаштування користувач повинен надати обліковий запис з правами адміністратора системи.
– Демонстрація роботи Інтернету на комп’ютері абонента.
4. Що не входить до підключення?
– Монтаж кабелю по квартирі аба дому абонента, переміщення меблів, укладання “під плінтус”, інші монтажні роботи всередині будівлі абонента.
– Переустановка операційної системи, або будь-якого іншого програмного забезпечення на комп’ютері абонента.
– Встановлення антивірусного програмного забезпечення на комп’ютері абонента.
– Налаштування підключення на комп’ютері абонента під управлінням операційної системи, відмінної від операційної системи WINDOWS.
5. Послуги, які надаются безкоштовно
У Вас не працює інтернет? Не біда. Для цього зверніться до call-центру компанії AlDen за телефонами: 063 041 69 69 або 068 041 69 69 і повідомте оператора про проблему. Якщо в телефонному режимі не вирішиться питання ми направимо до Вас монтажну бригаду.
Якщо кабель який знаходиться не на території абонента буде пошкоджений то бригада проведе заміну на новий. Також при необхідності вони замінять конектори rj45 на мідному кабелі (вита пара), налаштують роутер та підключать ваші пристрої(комп’ютер, телефон, планшет, тощо) до інтернету.
При необхідності замінять ОНУ термінал на новий якщо під час перевірки виявиться що він не коректно працює (за умови що абонент сам його не пошкодив і на ньому немає видимих слідів пошкодження).
Додаткові послуги

Швидкісний інтернет до 200 Мбіт/сек

Без традиційного контракту та щомісячних рахунків

Найкращі тарифні плани

Послуги кваліфікованих спеціалістів