Допомога
1. Як дізнатися свій номер особового рахунку?
Номер особового рахунку у кожного Абонента свій, відмінний від інших:
- подивитися в реєстраційній картці
- подзвонити в технічну підтримку
2. Що робити, якщо пароль в особистий кабінет втрачений?
Відновити пароль доступу до Особистого кабінету можна зателефонувавши в Контакт-центр в робочий час.
4. Як можна перевірити стан особового рахунку?
Ця інформація відображається в Особистому кабінеті , доступному на сайті компанії AlDen, при необхідності оператор Контакт-центру також може повідомити поточний стан Вашого рахунку.
5. Як змінити тариф?
Ви маєте право безкоштовно за власним бажанням поміняти тариф на Інтернет. Для цього Вам потрібно залишити заявку будь-яким перерахованим способом:
зателефонувавши до нашого Контакт-центру;
6. Існують будь-які обмеження на вхідний і вихідний трафік?
У кожного тарифного плану є швидкісні обмеження. Обмежень за кількістю трафіку немає.
7. У мене повільно завантажується з певного сайту.
Такі складності зазвичай виникають з популярними безкоштовними ресурсами інтернету, які просто не справляються з навантаженням.
Якщо у вас низька швидкість скачування файлів з одного сайту, в той час як швидкість скачування з інших сайтів висока і стабільна, значить, ви звернулися саме до такого завантаженого сервера, і вплинути на ситуацію можуть тільки власники цього ресурсу.
8. Я хочу підключити другий комп’ютер(смартфон, планшет, тощо) до інтернет. Що мені для цього потрібно?
Вам необхідно встановити додаткове обладнання – роутер. Ви можете придбати його у нас або в іншому магазині. Подробиці можна отримати за телефонами:
8. Що буде зі швидкістю коли підключити другий комп’ютер?
Швидкість з’єднання буде ділитися між комп’ютерами пропорційно завантаженні і черговості звернень в зовнішню мережу.
9. Як мені підключитись до AlDen ?
Зателефонуйте на зручний вам телефон:
або заповніть відповідну форму на сайті.
Оператор створить обліковий запис і домовиться з Вами про час підключення.
10. Чому не працює інтернет ?
Можливі причини чому Інтернет може не працювати:
(доречі більша половина звернень від наших абонентів, що не працює Інтернет – по причині проблеми в самого абонента, а не проблеми в провайдера)
1) Забули оплатити послуги.
В цьому випадку потрібно поповнити рахунок, або активувати послугу “Кредит довіри” і зв’язок відновиться.
2) WI-FI роутер або інше обладнання яке використовується для доступу в Інтернет “зависло”
Будь-яке обладнання з тих чи інших причин може перестати працювати. Одна з причин в тому, що воно підключене до електромережі, а там бувають перепади електроенергії.
Ваше обладнання може просто перегрітися і давати збої. Щоб повернути його до нормальної роботи, потрібно вимкнути вилку Вашого приладу з розетки. Кілька хвилин почекати. Потім увімкнути вилку в розетку. Обладнання заново включиться і є велика ймовірність, що воно знову почне нормально працювати.
3) Невірні налаштування на роутері ( маршрутизаторі )
Якщо ви замінили роутер на новий його потрібно налаштувати.
Або могли збитися налаштування до заводських на вашому роутері. В такому випадку його потрібно заново налаштувати. Ви можете зробити це самостійно або викликати нашого спеціаліста.
4) Невірні налаштування на самому комп’ютері\ноутбуці
Щоб зрозуміти, що проблема саме з певним пристроєм, а не з Інтернетом чи роутером достатньо перевірити роботу Інтернету на іншому пристрої. Якщо на ньому все працює добре, то потрібно розбиратися саме з тим пристроєм на якому немає зв’язку.
Як варіант це може бути через віруси або навпаки через антивірус з невірними налаштуваннями (особливо якщо в ньому є функція фільтрації Інтернет-трафіку). Для перевірки антивірус можна відключити на деякий час.
5) Проблема в Інтернет-провайдера.
В будь-якого провайдера колись може статися технічний збій. В такому випадку потрібно зателефонувати до нас для отримання детальнішої інформації.
Ми стараємось відновити зв’язок в найкоротші терміни. В нас працює потужна система цілодобового моніторингу роботи мережі і переважно ще до Вашого дзвінка ми знаємо про проблему і відповідно її вирішуємо (звісно якщо це проблема не локальна, а, наприклад не працює Інтернет в цілому будинку або районі)
6) Якщо Ви все перевірили, але Інтернет все одно не працює, зателефонуйте до нас в технічну підтримку за телефонами:
063 041 6969, 068 041 6969
Ми спробуємо Вам допомогти і при потребі направимо спеціаліста для вирішення проблеми на місці.
Якщо причина відсутності Інтернету є по вині провайдера, то ремонт (відновлення) для абонентів є безкоштовним.